tiistai 3. elokuuta 2010

Erään kilpailun kopio.

Voicella on ollut Matkakassa niminen kilpailu. Siinä tietokone lukee satunnaisen lukusarjan, jossa on erilaisia rahasummia. Kilpailijan huutaessa stop hän voittaa kyseisen rahasumman. Lukusarjan pituutta ja minkälaisia rahasummia se sisältää ei tiedetä.

Nyt Iskelmäradiolla mainostetaan ihan samanlaista kilpailua, kuin Voicella. Ihmettelen minkä takia niiden pitää kopioida toisen kanavan kilpailu. Hyvä asia on se, ettei Iskelmän kilpailussa tarvitse vahtia, joka aamu, että sanotaanko oma nimi. Voicella oli nimittäin sellainen kestoilmoittautuminen joka kisaan ja Iskelmän kilpailuun ovat ilmoittautuneet, vain edellisenä päivänä kisakortin täyttäneet.

Olen päättänyt yhden asian. Ilmoittautuessani alkavaan Iskelmän matkakassaan, pelaan lomarahoja äidin pottiin. Olen päättänyt myös etten osallistu Voicen muihin kisoihin paitsi Matkakassaan, kun se alkaa. Jos käy niin että voitan yhdestä Unelmien täyttymis kisasta 10000 euroa, niin lähden Israelin reissulle.

Jos voitan Iskelmän Matkassassa jonkun summan rahaa niin minulla on vielä mahdollisuus tuplata voittoni, kun Voicen Matkakassa pyörähtää käyntiin. Se on tosiaan varmaa, että nämä Iskelmästä voitetut rahat menee äidille. Olen päättänyt ilmoittaa itseni ensiviikolla kisaamaan keskiviikosta lähtien.

Muuten en ymmärrä tätä kilpailun kopiointia ollenkaan. Luulisi keksivän muitakin tapoja kisata rahasta. Minua ärsyttää tää toisen kanavan kopiointi. Tietääköhän Voice tästä kopioinnista yhtään mitään?

Ei kommentteja: