perjantai 20. elokuuta 2010

Kymppitonnista

Tämä aihe on teille tuttu, mutta minua nyt ärsyttää eräs asia. Minkä takia minulla pitää olla salassapitovelvollisuus, kun netissä kuitenkin lukee kuka edellisviikon kilpailijoista voitti. Nyt se ei ole niin salaista enään. Nyt minua ärsyttää se, minkä takia nettisivun pitäjät laittavat etukäteen Kymppitonnin kilpailijat, kun itse ohjelma ei ole tullut edes ulos. Minulle nimenomaan sanottiin, ettei saa kertoa kuka voitti. Mutta ne on kuitenkin kertonut sen netissä. Minun piti olla tässä ohjelmassa joka tulee kolmen viikon päästä ulos, mutta minä en päässy kun minulla oli hammaslääkäri. Olen hienosti pitänyt tätä asiaa salassa.
Sen takia minä ihmettelin ravitsemusterapeutin syömistä, kun hän komentaa itse muita, sitten syö isot kasat suklaata. Minä pääsin kurkkaamaan kilpailijoiden takahuoneeseen ja sitä kautta tätä edellisestä blogista viittasin, kun ihmettelin Kymppitonnissa miten ravitsemusterapeutti voi syödä suklaata. Tässä oli mun ihmettely tällä kertaa.

Ei kommentteja: