maanantai 30. elokuuta 2010

Ensimmäinen osa

Nyt minä kerron siitä ensimmäisestä Kymppitonnin jaksosta. Jotkin kysymykset olivat aika vaikeita, jotkut taas liian helppoja. Minä kuiskasin välillä, että olipas helppoja kysymyksiä. Kun ensimmäinen kysymys lähti liikkeelle, minä jännitin aika paljon. Lähinnä sitä miten minä osaan olla hiljaa. Nauhoituksessa ei saanut kuulua mitään ääniä. Aika tasaista porukkaa siellä oli, mutta oli se hauskaakin katsoa miten oikeasti kymppitonnin kuvaus tehdään. Minä kävin muun muassa maskissa katsomassa kun kilpailijoita laitetaan kuntoon. Ensimmäinen osa jäi siihen että ravitsemusterapeutilla oli kolmesataa pistettä, mutta miten käy muiden? Kuka mahtaa voittaa kymppitonnin? Onko ravitsemusterapeutti, vai kenties jompikumpi muusikoista? Jatkuu huomenna kymppitonnin toisella osalla.

Ei kommentteja: