lauantai 31. lokakuuta 2009

Yllättävä käänne

Onkohan koskaan käynyt niin aikaisemmin puhelinlangoilla, että radiosta on unohdettu soittaa toivojalle. Jos ei niin kerta se on ensimmäinenkin. Mulle nimittäin kävi silleen. Kun tunti oli kulunut, rupesin ihmettelemään miksi mun puhelin ei soi. Normaalisti en ihmettele, mutta kun minulle oli luvattu että mie pääsen lähetykseen.

Kun viimeinen toivekappale tuli tästä lähetyksestä niin tulin hyvin surulliseksi, koska ajattelin että minä en mahtunut yksinkertaisesti mukaan. Rupesin miettimään sellaista seikkaa, että minähän olen ollut monta kertaa ohjelmassa, oisko taas se sama juttu miten edellisellä kerralla kävi. Eli minua ei otettu lähetykseen, koska olin ollut viikko sitten toisessa ohjelmassa mukana.

Tämä asia kiusasi niin paljon, että päätin heti paikalla soittaa Radio Suomen tuottajalle. Tuottaja oli aluksi ihmeissään ja kysyi mikä mun toive oli. Kun mie sanoin sen toiveen, sitten se muisti että "Ainiin! Minähän unohdin kokonaan soittaa sinulle!" Onneksi minä soitin sille. Muuten meidän olis täytyny odottaa kaksi viikkoa eikä sitä puhelua olis koskaan tullut. Tämä tuottaja lupasi, että ensi viikolla hän sanoo toiselle tuottajalle terveisiä, että otetaan minut sitten lähetykseen, jos hän ei ole ite ottamassa vastapuhelua.

Nyt huvittaa koko sekasotku, mutta silloin ei. Unohduksia sattuu kenelle tahansa varsinkin jos on kiire lähetyksessä. Että minä olen sitten ensi viikolla mukana lähetyksessä!

1 kommentti:

Eeva kirjoitti...

Kiva juttu, ensi viikolla kuunnellaan varmasti!p&e