perjantai 30. tammikuuta 2009

Jyväskylän päiväkirja 8.1-18.1.2008

En ole muistanut kertoa Jyväskylän keikastani. Asumiskokeilu kuuluu Järvenpään invalidiliiton koulutusohjelmaan. Nyt oli minun vuoro lähteä kahdeksi viikoksi Jyväskylään asumiskokeiluun.

Aamupalalla meinasin tukehtua johonkin riisi hommaan. Sitten taksi tuli hakemaan minua. Perillä minut otti vastaan yksi sijainen. Heti alkuun menin vessaan. Kun sijainen haki nosturia minua rupesi kauheasti itkettämään, koska mulle tuli ihan hirveä ikävä äitiä. Kuten kerroin aikaisemmin blogissani minulle tulee usein ikävä vieraassa paikassa. Kukaan ei onneksi tiennyt itkun todellista syytä, vaan he luulivat vissiinkin, että mulla oli niin kova vessahätä. Sen jälkeen oli talo esittelyn vuoro. En aivan tarkkaan muista mitä kaikkea Jyväskylässä tapahtui. Tiistai aamuna heräsin toimintaterapeutin tullessa katsomaan miten hyvin osaisin neuvoa uutta avustajaa. Sitten chattailin luokkatovereiden kanssa tietokoneella. En enään muista miten ne viikot siellä meni, ,mutta vapaa-aika avustajani jäi mieleen. Hänen kanssa käytettiin tietokonetta, käytiin hampurilaisella ja tehtiin minulle annettuja tehtäviä. Siinähän ne viikot vierähtivät.

Ei kommentteja: