keskiviikko 10. joulukuuta 2008

Melkein Puhelinlangoilla

Nyt kerron vähän tarkemmin, miten mulle kävi, kun olin lähettänyt toiveen Puhelinlangat laulaa radio-ohjelmaan 2006. Tuottaja soitti minulle. Hilla vastasi puhelimeen ja kertoi millainen poika on toiveen lähettänyt. Tuottaja tunnisti Hillan äänen ja kysyi, että oletteko olleet Suuressa Haloossa 1.7.2006. Hilla vastasi myöntävästi. Tuottaja ilmoitti etten voi ottaa teitä lähetykseen, koska muitakin pitää päästää mukaan. Kuitenkin tuottaja jätti mahdollisuuden lähetykseen pääsystä, sanoen katsotaan tässä on koko ilta aikaa. Minä odotin koko illan puhelua toimituksesta, mutta sitä ei tullut. Petyin kauheasti, kun olin jo ehtinyt ilmoittaa yhdelle ihmiselle radioesiintymisestä. Äiti laittoi sähköpostia ohjelman tuottajalle, jossa selitti tilanteen. Meni muutama päivä kunnes tuottaja soitti. Hän selitti, että heillä on tiukka sääntö Puhelinlankojen karenssiajasta. Katso Puhelinlankojen ohjeet blogi vuodelta 2007. Jotkut soittajat soittavat eri numerosta, jotta pääsisivät helpommin lähetykseen. Heidät voidaan kuitenkin tunnistaa äänestä. Toiset soittajat voivat, jopa valehdella etteivät ole olleet ohjelmassa lähiaikoina, vaikka ovatkin. Tarkka äänikorva voi kuitenkin paljastaa heidät. Minusta on oikein kunnioittaa soittoaika sääntöä. En ole ollut kahteen ja puoleen vuoteen Puhelinlangat laulaa ohjelmassa. Se on hyvä, että edes jotkut kunnioittavat sääntöjä.

Ei kommentteja: