perjantai 17. tammikuuta 2014

RADION ARKEA


Nyt miä kirjoitan taas kerran radiosta.Nimittäin laitoin avustajan kanssa ylepuheeseen sp:a ehdotin aihetta cp-vammaisuus.Yllätys ne otti sen aiheen.Nyt ollaan siinä vaiheessa että toimittaja soittaa minulle maanantaina klo 13.00.Sovitaan miten haastattelu tehdään. Tuleeko hän tänne vai menenkö miä sinne.Kustannuskysymys on siinä vaiheessa että olen selvittänyt että maksaako yle metkat.Jos ei maksa niin sitten minä menen sinne omin kustannuksin.Minun toive olisi se että joku haastattelisi minua ylepuhe klo 13.00 olevalla tunnilla.Sillä on aina joku teema .Siellä on kaksi vierasta radiossa. Yle puhe ohjelmaan mihin voisin mennä mahdollisesti on tällä hetkellä tiistaina keskiviikkona ja torstaina.Olen iloinen että he ottivat cp-vammaisen asian vakavasti.Asia mitä haluan kysyä ylepuheesta maanantaisessa puhelussa on että tulisin sinne ja tehtäisiin tunnin ohjelma,jos sinne saisi kynnys- tai vammais lakimiehen. Minä haluaisin lakimiehen sen takia että hän hän voisi kertoa mikä on vammaisen oikeus. Mina voisin puolestaan kertoa mikä se arki on ,miten meitä cp-vammaisia kohdellaan. kysyisikö hän kollegoilta sitä asiaa.Haluan selvittää sen mitä hän tarkoitti juna-taksi-asialla. Onko mahollista että yleisradio maksaisi koko invataksi matkan.Minulla ei ole mitään väliä milloin menisin sinne.Näin halusin kertoa miten radio ihmiset suunnittelee haastatteluja.Halusin laittaa tämän aiheen tähän blogiin, jotta hankilökohtainen avustaja saisi selvää paremmin paperilapuista. En tiedä minkälaisen apteekin käsialalla käsin kirjoitettu peperi lappunen, saako henkilökohtainen avustaja selvää. Siksi kirjoitin blogiin tästä aiheesta. Minä olen ylepuheessa joskus, ilmoitan heti kun on tarkemmin sovittu asiasta. Nyt iltapalalle . Syön täytekakkua. Nyt loppu tähän tämä aihe.

Ei kommentteja: