sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Laitoin hakemuksen ylex:ään

Otsikko kertoo että laitoin ylex:ään hakemuksen, erikoisen hakemuksen. Kun viimevuonna oli jaossa pitkiä kalsareita, yritin useamman kerran soittaa ylex tietokilpailuun, koska palkinto on niin suosittu ja siksi tietenkin useammat soittavat sinne yhtä aikaa. Tänä vuonna olisin ainut joka tietää niin paljon asitoita mitä tietokilpaiulssa kysytään. Nykyinen avustaja ei ole kovinkaan paljon kuunnellut kyseistä kanavaa. Olisi mahdotonta selvittää karsintakysymystä ja päästä itse kisaan. Vaikka minä tietäisin karsinnan kysymyksen, niin kestäisi jonkun aikaa jotta saisin tietoni sanottua. Siis päätin lähettää kalsarihakemuksen, sillä perusteella, että minulla ei niitä ole. Mikäli pääsen lähetykseen ja minua haastatellaan aika pitkään kalsarihakemuksestani johtuen ja jos he kokevat että kalsarit pitäisi minulle antaa. Haastattelun lopussa minulle ilmoittettaisiin että olen voittanut kalsarit.

Ei kommentteja: