keskiviikko 29. tammikuuta 2014

Lähetyksen valmistelua

Kuten otsikko kertoo, olen eilen ja tänään valmistellut lähetystä. Sitä lähetystä, joka tulee radio Deistä ulos. Olen käynyt asioita läpi, kaikki musiikki on minun valitsemaa. Päätin siinä vaiheessa kun aloin valita musiikkikappaleita, että jotain erikoista pitää saada mukaan. Ei aina niitä samoja vanhoja hengellisiä lauluja, mutta eri versioita kuitenkin tutuista lauluista, ja vähän uudempaa musiikkia jota ei ole ennen kuultukaan. Minusta on mukava päättää musiikkivalintoja. Musiikin pitää olla hengellistä tietenkin, kun on hengellinen radioasema kyseessä. On jännittävää tehdä lähetys. Minä en ole ikinä ollut sillä puolella. Olen aina ennen ollut haastattelu puolella. Voin sen verran kai paljastaa siitä lähetyksesä, että yritän aina ottaa lähetykseen mukaan vähän harvinaisia kappaleita jotka eivät soi niin usein radiossa. Voin kertoa sitten kun se tulee ulos, että mitä mieltä olin siitä. Nyt loppuu tähän tämä blogi.

Ei kommentteja: