keskiviikko 26. tammikuuta 2011

Harvinaisen version perustelut Puhelinlangoille

Taas minä löysin Ylen tietokannoista sellaisen version, että tämä voisi peitota sen alkuperäisen.

Tämän kyseisen kappaleen alkuperäisversio oli minun ensimmäisen Puhelinlangat laulaa -lähetyksen toiveena vuonna 2004.

Kun miä löysin tämän version, niin ihastuin siihen oikein kovasti. Itse elokuvaa en ole katsonut, enkä varmaan katso, se saattaisi järkyttää minut viikoksi. Mie olen joitakin pätkiä nähny sieltä täältä.

Tällä laulajalla on niin ihana ääni. Sopii hyvin oopperalaulajaksi. Onhan tää laulaja tehny yhen kuuluisimman oopperalaulajan kanssa dueton. Nyt kun mie olen rakentanu tarpeeks pitkän aasinsillan, nyt voidaan paljastaa, mistä on oikein kyse - eli kyse on Titanic -elokuvasta. Sarah Brightman ja Il Mio Cuore Va. Tutummin My Heart Will Go On.

Mietin tämän laulun aikana, että onko äiti saanut kuuntelija väsymyksen kappaleeseen, kun olen soittanut My Heart Will Go Onia niin paljon Minidiskiltä. Tähän on hyvä päättää tämä blogikirjoitus ja laittaa toivekappale Il Mio Cuore Va soimaan.

Ei kommentteja: