torstai 1. huhtikuuta 2010

Unelmastani tehdään totta

Tämä tarina alkaa siitä, kun minä pitkän harkinnan jälkeen päätin osallistua Radio Novan Fiksaatio Fyrkka-kilpailuun. Mietin pitkään sitä, että osallistunko tähän kilpailuun vai en, mutta lopulta päätin osallistua.

Laitoin hakemuksen maanantaina, jossa kerroin olevani innokas Kymppitonnin katsoja ja haluaisin niin kovasti päästä kisailemaan ohjelmaan. Nyt minä olen ihan hämmästynyt ja ihmeissäni siitä, miten nopeasti Novalta otettiin minuun yhteyttä. Tosin minä tiesin, että minut otetaan lähetykseen. Olen super-onnellinen voitostani, oli se voitto mitä tahansa! Sen minä tiedän, että se on iso voitto minun elämässäni.
Mitenköhän minä saan nukuttua? Kyllä minä tulevana yönä nukun, mutta perjantai-lauantai yö voi olla aika hankala nukkua. Olen super-onnellinen tästä kaikesta.

Tämä ei ole muuten aprillia! Aamupäivällä noin kello 11.20 puhelin soi ja avustaja vastasi. Puhelimessa oli tuttu julkisuuden henkilö, joka ilmoitti että olen lauantaina suorassa radiolähetyksessä kertomassa omasta "fiksaatiostani". Tulevana lauantaina olen radiossa suorassa lähetyksessä ihan yksinäni, ilman ketään muita toisin kuin yleensä Radio Novan lähetyksessä. En voi uskoa tätä vieläkään, että tämmöinen voitto on tullut. Pakko se on uskoa.

Puhelun jälkeen mun jalat tärisi ja kädet menivät ympäriinsä eikä toimintaterapiasta meinannut oikeen tulla yhtään mitään! Lopulta onnistuin keskittymään. Minun omaiseni eivät uskoneet tätä, vaan luulivat uutistani aprillipilaksi! En aluksi kertonut edes yhdelle lähiomaiselleni, mutta lopulta mie paljastin koko jutun hänelle.

Ei kommentteja: