lauantai 3. huhtikuuta 2010

Unelmani toteutui jossakin määrin.

Heräsin aamulla ihan normaalisti. Edellisessä blogissa mainittu Fiksaatiofyrkkaa puhelu tuli. Julkisuuden henkilö soitti minulle ja käski odottaa minuutin ennen, kuin otetaan lähetykseen. Studiossa oli kaksi haastattelijaa ja yksi entinen missi jotka tekivät radio-ohjelmaa keskenään.

Sitten oli aika päästää minut lähetykseen mukaan. He kysyivät, että mikä on intohimoni. Kerroin että se on Kymppitonni ohjelma. Sitten toinen julkisuudenhenkilö kysyi, että mikä Riitta Väisäsestä tekee niin erikoisen ja hauskan. Olin juuri vastaamassa, että Riitta on missiluokkaa niin jostain kumman syystä puhelu katkesi. Minä en sitä huomannut, kun olin niin tohkeissani. Vasta kun avustaja sanoi, että puhelu meni poikki huomasin asian. Hätäännyin kovasti ja menin kertakaikkiaan hämilleen.

Samalla kun toinen haastattelija otti minuun uutta puhelinyhteyttä niin toinen haastattelija otti Riitta Väisäsen linjalta mukaan lähetykseen. Olin hieman pois tolaltani äskeisen tapahtuman johdosta. Minulle se oli suuri voitto, että pääsen Kymppitonnin kuvauksiin kokopäiväksi. Olen erittäin otettu tästä hommasta. Kesällä ruvetaan kuvaamaan Kymppitonnin uusia jaksoja. Annan sitten RadioNovaan jälkihaastattelun Kymppitonnipäivästäni, jos heille vain sopii. Luulen ettei kukaan tavis ole päässyt katsomaan Kymppitonnin kuvauksia. Minua vähän huvittaa, kun radio-ohjelmassa puhuttiin Riitan sähläilyistä Kymppitonnissa, niin justiinsa silloin tipahdimme langalta.

Ei kommentteja: