maanantai 19. huhtikuuta 2010

hämmennyksen vallassa

Muistellaan vähän mitä mulle on tapahtunut viimeaikoina. Minä osallistuin Fiksaatiofyrkkaa kisaan, jossa kerroin haaveestani osallistua Kymppitonnin kuvauksiin ja päästä kilpailemaan. Kuten kaikki muistavat puhelu Novasta tuli ja pääsen seuraamaan Kymppitonnin kuvauksia.

Puhelussa toinen julkisuudenhenkilöistä sanoi, että ensi syksyn Kymppitonnin vieraat on jo päätetty. Nyt kuitenkin mainostetaan SuomiTV:llä, että äänestä Kymppitonnin syksyn vieraita. Tietenkin minulle tuli semmoinen olo, että onko minua taas petetty, vaikka varsin hyvin tiedän ettei ole. Pointtini on seuraava. Mua ärsyttää ettei asioita voida sanoa suoraan. Sinua ei päästetä kilpailijaksi koppiin, mutta pääset katsomaan kuvauksia.

Haluan korostaa kaikille, että puhukaa asioista niiden oikeilla nimillä. Älkää jättäkö mitään pois. Muuten ihmiselle saattaa tulla semmonen olo, että häntä on petetty, vaikka ei olisikaan.

Ei kommentteja: