lauantai 25. heinäkuuta 2009

Salainen toive

Tämä ei ole kuitenkaan, niin salainen, mitä otsikon luettua saattaisi ajatella. Mulla on monta salaista toivetta, mutta ehkä osa niistä toteutuu mun synttärien yhteydessä. Kuten kerroin aikaisemmin olin Radio Deissä yllätysvieraana. Aika suorastaan lensi tutustuessa Radio maailmaan. Minua ei tietenkään päästetty studioon, kun siellä tehtiin suoraa lähetystä. Mua mietityttää edelleen mitähän ne esimerkiksi Puhlareissa tekee, kun meiltä kuulijoilta suljetaan mikrofoni ja laitetaan musiikkia soimaan. Sitäkään ei tiedä kuinka vaikeata on saada kuulijoita kiinni, jotka haluavat tulla lähetykseen kertomaan omia juttujaan ja levytoiveitaan.

Kerran oli semmoinen kilpailu, jossa oli palkintona Puhelinlankojen juontajan pesti. Kilpailussa piti kertoa paras radiomuisto kautta aikojen. Minä en tietenkään muistanut tai ehtinyt osallistua kisaan, koska olin koulussa. Se mahdollisuus meni minulta sivu suun. Eihän tämä salainen haave koskaan toteudu, mutta haaveitahan pitää olla.

PS: Minua harmittaa vieläkin ja ihmettelen miksi en osallistunut kilpailuun.

Ei kommentteja: