perjantai 30. toukokuuta 2014

Arja Koriseva epäonnistui

Kuten otsikko kertoo, yritin taas kerran puhelinlangoille. Niinkuin edellisessä blogissa käy ilmi, että minkä takia minä olisin halunnut puhelinlangoille. Siellä oli vieraana Arja Koriseva joten ole hyvä ja katso semmoinen blogi kuin Historia toistaa mahdollisesti itseään.

Lähetin hyvissä ajoin toiveen puhelinlangoille, samalla minua pelotti se, että mahdunko minä mukaan lähetykseen. Koska sitä kyseistä laulua oli toivonut muutkin ihmiset. Rupesin kuuntelemaan sitä lähetystä samalla toivoen, että ne soittaa minulle. Kuitenkin joku vanhempi nainen ehti minua ennen. Toivoen samaa kappaletta, kuten minä. Avustaja elätti toiveita, jos ne soittaisi minulle uudestaan. Minä sanoin ettei ne soita. Niinhän siinä sitten kävi. Yritin laittaa uutta matoa koukkuun eri kappaleen muodossa, muttei silloin tärpännyt. Joten se siirtyi 6.6.2014.


Huvittavaa on se, että minun edesmennyt mammani oli tämän toimittajan kanssa sukua (mamman pikkuserkun poika). Pikkuserkun poika on puhelinlankoja juontamassa, hän on nykyään tangokuningas vuodelta 2008.
Hän on sen takia myös, että hän alkaa tekemään tango-ohjelmaa Radio Suomeen. Joka kestää 15:sta osan verran.


Yritin silloin sinne puhelinlangoille, mutta silloin ei ollut onni myötä. Olisin varmasti sanonut, että olet meidän mamman pikkuserkun poika. Saas nähdä miten äijän käy silloin :)

Täytyy vielä sanoa Arja Korisevasta sen verran, että se oli aika iso pettymys kun en päässyt lähetykseen.
Tämä puhelun vastaanottaja joka soittaa aina ihmisille, kun ihmiset haluavat lähetykseen. Soittaa aina etukäteen, että olet lähetyksessä mukana, jos on laittanut toiveen etukäteen. Silloin lähetyksen aikana ei soita etukäteen, vaan musiikin aikana. Jotkut toimittajat ei soita edes etukäteen, vaan ottavat ihmiset suoraan lähetykseen samantien. On paljon ihmisistä kiinni mitä he tekevät.

Että tämmöinen blogi tälläkertaa.

Ei kommentteja: