lauantai 20. elokuuta 2011

Sävel on vapaa

Aion joskus osallistua Sävel on vapaa -ohjelmaan. Tänään siellä on aiheena ooppera-/laulumusiikin sävel on vapaa. En tiedä pitääkö se olla oopperalaulu vai ihan muu laulu, mitä oopperalaululla käsitetään. Mulla ois muutama toive, mitä miä toivoisin tämäniltaiseen lähetykseen, mutta kun en ole varma, että kelpaako ne tähän iltaan.

Mun tavoite sävel on tapaa ei ole vielä tullu: konserttimusiikin sävel on vapaa. Miä aion toivoa sitä toista äitin ja isän häämarssia, katsotaan miten minä saan sen aikaiseksi, jos en päätä osallistua siihen tämäniltaiseen. Minä en kestä sitä virallisuutta, mitä ne yrittää olla.

Minusta Puhelinlangat on paljon kivempi ohjelma, kuin Sävel on vapaa. Miä olisin mielellään kuullu eilisessä Puhelinlangoissa Happoradion perustelut, mutta se puhelu meni jostain syystä poikki silleen, että soittaja ei kuullu toimittajien ääntä, ne kuuli hänen äänensä kun hän sanoi "Haloo?". Kun minulle sanottiin, että pitää olla puoli vuotta karenssissa, mistä ne voi tietää kuka on soittanu milloinkin? Että tämmöinen blogi tällä kertaa. Kirjoitan taas joskus lisää.

Ei kommentteja: