sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Onneksi osallistuin.

Otsikko voi olla hieman kummallinen. Asia valkenee luettuasi tämän tekstin.

Kerron nyt tarkemmin miksi osallistuin Radio Nova Piazzan Fiksaatio Fyrkkaa "kilpailuun". En ollut kuullutkaan Fiksaatio Fyrkasta, kuin lyhyitä clippejä Novan nettisivuilta. Mietin pitkään osallistunko vai enkö tähän ohjelmaosioon. Lopulta tuli se hetki, kun päätin jättää hakemuksen Fiksaatio Fyrkasta netissä. Olin miettinyt mitä pyytäisin heiltä ja olin kahden vaiheilla.

Meinasin laittaa siihen hakemukseen, että olen kova radiofani ja haluasin päästä näkemään, kuinka Radio Novaa tehdään paikanpäällä, sekä mahdollisesti juontamaan lähetystä. Mutta en kehdannut, koska minulle oli tulossa toinen radioesiintyminen Radio Deissä. Ajattelin, että jos nämä kaksi lähetystä sattuisivat samoihin aikoihin, niin ihmiset ajattelisivat, että minä pyrin joka lähetykseen.

Idea Kymppitonnista lähti siitä, että tiesin ohjelman juontajien kaveeraavan Riitan kanssa. Joten todennäköisyys päästä Kymppitonniin oli hyvä.

Nyt pitää tunnustaa yksi asia. Riitta lupasi Nova Piazzan puhelussa, että pääsisin televisiokuvaan. Kun ajattelen asiaa minulle tulee vieläkin pettynyt olo. Eihän mua siellä näkynyt. Mulle on opetettu, että lupaus pitää aina pitää. Eikä saa luvata asioita, jotka eivät ole käytännössä mahdollisia.

Onneksi osallistuin silloin enkä lykännyt hakemusta. Olin nimittäin kolmanneksi viimeinen osallituja, jonka Fiksaatiota tuettiin. Valitettavasti nykyään koko ohjelmaosio on karsittu pois Nova Piazasta. Uusia osioita on tullut tilalle, mutta niissä ei ole yhtähyvää vuorovaikutusta kuulijoiden kanssa.

Ei kommentteja: