torstai 31. toukokuuta 2007

Viimeinen viikko Ruskiksella

Tää viimeinen viikko on ollut yhtä haipakkaa. Meillä oli yhden opettajan läksiäiset. Olen useinkin miettinyt, että mitäköhän kuuluu Ilkka Jääskeläiselle, sille Idols-voittajalle. Nyt mie mietin sitä taas, koska tämän opettajan lempikappale oli se ainut Ilkan kappale, jota soitettiin radiossa, se joka sävellettin hänelle. Onkohan se mennyt maan alle? No kuitenkin, se eläkkeellelähtöjuhla oli hieno. Sitten meillä oli kurssin päätös. Sitten myöhästyttiin, itseasiassa minä myöhästyin, avustajan tapaamisesta aika paljon. Avustajan piti tulla puoli kuudelta, mutta minä tulin pikkusen yli seitsemän. Yritin saada niitä opettajia lähtemään sieltä aikaisemmin, mutta he jostain kumman syystä istuivat kuin takiaiset. Olin sisäisesti hermostunut. Tiesin avustajan aikataulun. Se meni vähän pipariksi. Me ei ehditty tehdä oikeastaan mitään. Sitten mennään tiistaihin, koska aika ei riitä. Me katsottiin sitä ainaista kevätjuhlatanssiharjoitusta. Minusta olisi ollut kiva katsoa jotain muuta harjoitusta. Minä menin luokkaan, koska minun fysioterapeuttini tuli esittäytymään muille. Minut oli laitettu siihen mukaan, en ymmärrä miksi, koska mie olen käyttänyt tämän kyseisen yhtiön palveluita aikaisemmin. Kyse oli kuitenkin kesäfysioterapiasta, minä en kuitenkaan käytä heidän palvelujaan kesällä. Nyt minä harpon, koska minulla on vessahätä:) Lauantaina kevätjuhlassa lavalla nähdään se tanssiesitys sekä kuullaan kahden lisäopetuksen oppilaan puhe. Minua ei jännitä ainakaan vielä. Siis minä puhun siellä. Saa nähdä, miten minun käy lauantaina.
Jatkuu...

Ei kommentteja: