perjantai 18. joulukuuta 2015

Haikeita muistoja

Kuten otsikko kertoo, olen ollut todella haikeana tämän kuluneen viikon. Yksi syy on tietysti se, että kaverini tulee käymään pitkästä aikaa. Siitä en halua kertoa sen enempää.

Suurin syy on se, että YleX Jälki-istunto loppui noin puoli tuntia sitten. Se oli heidän viimeinen lähetyksensä YleX:llä. Olisin mieluusti soittanut lähetykseen, mutta kun siihen ei annettu tilaisuutta, eikä minulla oikein ollut haluakaan soittaa. YleX Jälki-istunto loppui siihen, kun eräs yhtye esitti yhden laulun. Samalla päättyi molempien juontajien YleX-ura. Minä meinasin lähettää heille kukkia, mutta Haminasta käsin on vähän hankala järjestää kukkia. Minun paras muisto Jälkästä oli se, kun he soittivat Kiinaan kesken iltapäiväohjelman selvittääkseen sitä, että löytyykö Kiinan suosituimmasta ravintolasta yhtä kana-annosta.

Aion heti laittaa saman tien juontajan henkilökohtaiseen sähköpostiin viestiä. En yleensä tee niin, mutta opin tuntemaan hänet kun olin siinä YleX iltapäivässä käymässä vuonna 2012. Huomasin, että se on oikeasti ihan kiva ihminen myöskin, kun mikit olivat kiinni. En yleensä myöskään ota niin rankasti juontajan lähtöä, mutta kun tunsin hänet niin hyvin. Nyt minua itkettää, mutta eiköhän se tästä ajan kanssa mene ja uusi iltapäivä alottaa vuoden alusta. En ole kenellekään kertonut, että olen surullinen, koska he pitävät ehkä minun ajatusta pähkähulluna. Moni saattaisi sanoa että eihän se ole kuin yksi radiojuontaja, mutta kun päivittäin sitä kuuntelee, niin meistä tulee ystäviä.

Että tämmöinen blogi tällä kertaa.

Ei kommentteja: