torstai 17. lokakuuta 2013

Radio hommia

Nyt minä kirjoitan taas lempiaiheestani, eli radiosta. Joku aika sitten kerroin, että minulla on uusi avustaja. Yllätys olikin suuri kun hän ilmoitti joku aika sitten, että hän on tehnyt radio-ohjelmia. Innostuin asiasta niin, että rupesin kyselemään olisiko hanellä joitain tuttuja, jotka voisivat auttaa asiassa. Hänellä oli, mutta ensin temme tammikuussa ohjeman radiokanavalle joka on kristillinen. Heillä on ohjelma-aikaa naapuri kaupungin seurakunnan kanssa. Kun tuntee nämä ihmiset, tottakai saatiin tämä ohjelma. En ole ikinä kuullut tätä ohjelmaa aikaisemmin. Täytyy tammikuussa kysyä onko siinä ohjelmassa musiikkia. En vielä tiedä mitä puhua ohjelmassa. Tiedän ainoastaan sen, että se tulee perjantaisin ulos. Tämän uuden avustajan tuttu soitaa meille ja keskustelemme asiasta. En mielelläni haluaisi kristitylle kanavalle, koska tulen olen olemaan sillä kanavalla tammikuussa ja myös koska minä olen itse säätänyt itselleni karenssiajan. Joku toivekonsertti olisi todella hienoa tehdä ja jutella ihmisten kanssa mukavia.

Katsotaan kuinka käy.

Ei kommentteja: