lauantai 30. kesäkuuta 2012

Ylex toteutuu

Kuten kerroin aikaisemmin lähetin Ylex:lle semmosen toiveen että haluisin kovasti Ylex iltapäivään. Siellä oli ensin vastaus että he ei pysty kustantamaan minua sinne. Keskustelin lähiomaisen kanssa asiasta ja todettiin että mulla riittää rahat matkaan. Summaa en kerro tässä, mutta aika iso se kyllä oli. Pääsen siis moikkaamaan Ylex:än iltapäivän ihmisiä. Pääsen myös luultavasti osallistumaan heidän päivittäiseen tietokilpailuun. Minä haluan joukkueeseen sellaisen ihmisen joka ei ikinä ole osallistunut siihen tai ei ainakaan kahteen vuoteen. Olen iloinen tästä voitosta, enää puuttuu se aika milloin minä sitten menen sinne.

Olen miettinyt myös päiväkahvikeskustelun aihetta, mulla on kaksi ehdotusta. Päälimmäisenä ensimmäinen ehdotus; mitä sinä olet syönyt tai juonut vanhingossa, siis semmoista ainetta jota ei kuuluisi juoda. Tai sitten toisena; milloin sinua on viimeksi koskettanut jokin asia, esmimerkiksi joku elokuva tai näytelmä.

Toinen kilpailu mikä voisi olla, olisi nimeltään Iloinen laulu syksyyn, siinä kilpailijan pitää keksiä kappale joka saa hyvälle mielelle. Se ei saa olla mikään härski eikä siinä saa puhua alkoholista. Ja lopulta minä valitsisin sen voittaja kappaleen.

Että tämmöistä minä olen suunnitellut.
Nyt loppuu tähän tämä blogi, ensikertaan!

Ei kommentteja: